- Projenin bulunduğu bölge ve müşteri profili, rekabete göre AVM konseptinin belirlenmesi
- AVM büyüklüğünün, kat sayısının ve otopark kapasitesinin belirlenmesi
- Belirlenen konsepte uygun verimli uluslararası örneklerin projeye aktarılması
- Rakip ve SWOT analizlerinin yapılması
- Bölgesel araştırmalar yaparak potansiyel müşteri analizi yapılması
- Sektörel mağaza karması hazırlanarak marka bazlı çalışmaya geçiş yapılması
- Anchor markalarla belirlenen mağazaların AVM projesi üzerinde yerleşiminin yapılması
- AVM gelir bütçesinin hazırlanarak, geri dönüş süresinin belirlenmesi (roi)
- Yenilikçi ve rekabetçi mimari konsept oluşturulması
- Çevre dostu yapılar oluşturulması
- Mimari proje ve şartnamelerin hazırlanmasında konsepte uygunluğun takip edilmesi
- Mimari tasarım ve malzeme seçimlerinin operasyon konseptine uygunluğu açısından kontrolünün yapılması
- Ortak gider ve yatırımcı giderlerinin rekabetçi, sürdürülebilir ve optimum seviyede planlanması
- Proje hedeflerinin en doğru ve verimli şekilde gerçekleştirilmesi
- Yönetim ilkelerinin belirlenmesi
- AVM organizasyon şemasının oluşturulması ve görev tanımlarının hazırlanması
- AVM organizasyon şemasına göre yönetim ekibinin belirlenmesi ve işe alım süreçleri
- AVM yönetim ekibin eğitilmesi ve yönlendirilmesi
- AVM yıllık işletme bütçesinin hazırlanması ve aylık takibi
- AVM pazarlama planı, bütçesinin hazırlanması ve aylık takibi
- Kiracı ve müşteri ilişkileri yönetimi
- Yıllık hedeflerin belirlenmesi ve takibi
- AVM yönetmeliklerine uygun süreçlerin koordine edilmesi
- AVM’ nin konumu ve hedef kitlesine uygun olarak mağaza karmasının planlanması
- Sektörel bazda mağaza alan ve sayılarının belirlenerek kat planlarının oluşturulması
- Sektörel dağılıma göre potansiyel kiracıların belirlenmesi ve ön görüşmelerin gerçekleştirilmesi
- Kiracı adaylarına sunum ve tanıtım çalışmalarının yapılması
- Kiracı sözleşmelerinin hazırlanması ve imza takibinin yapılması
- Dekorasyon teknik şartnamesi ve işletme el kitabının oluşturulması
- Yeniden kiralama süreçleri (re-leasing)
- Sözleşme analizlerinin yapılması
- Kiracı fatura listelerinin hazırlanması
- Kiracı bildirim çalışmalarının yapılması
- Tahsilat süreçleri ile ilgili çalışmaların yapılması
- Denetim ve eğitimlerin düzenlenmesi
- Gelir Maksimizasyonu
- Ortak Gider Optimizasyonu
- Yatırımcı Gideri Optimizasyonu
- Ortak Giderlerin Güncel Yönetmeliklere Uyumu
- Ortak Gider Raporlama
- Sözleşme Optimizasyonu